با ما بروز باشید

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۳۷ ب.ظ

اکس‌باکس وان اس از مدل معمولی قوی‌تر است

در کنفرانس E3 مایکروسافت چشم‌مان به جمال نسخه اسلیم اکس‌باکس وان روشن شد، این مدل که نام‌اش اکس‌باکس وان اس است ۴۰ درصد کوچک‌تر از مدل معمولی است و این بار بخش پاور درون کنسول تعبیه شده؛ در ادامه دنیای بازی را همراهی کنید.

همان‌طور که مایکروسافت اعلام کرد اکس‌باکس جدید دارای پخش‌کننده بلوری UHD است و می‌تواند مدیاهای ۴کی را پخش کند ولی کسی انتظار نداشت که کنسول جدید قوی‌تر از مدل معمولی باشد و بازی‌ها را بهتر اجرا کند اما طبق گفته آقای «راد فرگوسن» (Rod Fergusson) -توسعه‌دهنده بازی «چرخ‌های جنگ ۴» (Gears of War)- بازی‌ها از قدرت بیشتر اکس‌باکس وان می‌توانند نفع ببرند.

این قدرت اضافه بنابه حرف‌های آقای فرگوسن به خاطر بیشتر شدن قدرت خام پردازنده و گرافیک است. چرخ‌های جنگ ۴ در تلاش است تا بتواند توازنی مناسب در بخش رزلوشن و فریم‌ریت برقرار کند و در هر دو بخش عملکردی مناسب و با ثبات داشته باشد و تیم توسعه‌دهنده بازی توانسته‌اند با استفاده از قدرت بیشتر اکس‌باکس وان اس در این بخش موفق‌تر عمل کنند. علاوه‌بر قدرت بیشتر، مدل اسلیم دارای قابلیت HDR است و این موضوع نیز کمک می‌کند تا بازی‌ها بتوانند در بخش بصری بهتر عمل کنند.

مایکروسافت به این نکته که اکس‌باکس وان اس قدرت بیشتری دارد اشاره نکرده، البته شاید این قدرت چشم‌گیر نباشد اما بهتر بود که مایکروسافت کاربران و خریداران آینده را از این موضوع مطلع می‌ساخت.

نظر شما در مورد اکس‌باکس وان اس و سیاست مایکروسافت در قبال آن چیست؟

منبع:http://www.dbazi.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی