با ما بروز باشید

 

تقریباً بر همگان روشن است که سونی در حال کار بر روی یک نسخه ارتقا یافته از پلی استیشن ۴ است اما شاید این سؤال در ذهن شما هم ایجاد شود که چرا سونی پلی استیشن نئو را به E3 نیاورد؟ برای فهمیدن پاسخ این سؤال در ادامه با دنیای بازی همراه باشید.

با وجود معرفی دو کنسول جدید توسط مایکروسافت در E3 و قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی تصویری 4K در هر دوی آنها، سونی در کنفرانس خود تنها به معرفی بازی‌هایی که در آینده‌ای نزدیک برای پلی استیشن ۴ عرضه می‌شوند بسنده کرد؛ «جیم رایان»، مدیر بخش بازاریابی سونی، در مورد حضور نیافتن نئو در E3 این چنین می‌گوید:

“ما در مورد بازی‌ها کاملاً قاطع و مطمئن بودیم، فکر می‌کنم این چنین نظراتی در مورد بازی‌ها کاملاً معقول باشد. ما در کنفرانس تمام تمرکز خود را بر روی بازی‌های اختصاصی گذاشتیم.
ما برای چیزی که با اسم نئو می‌شناسیمش اصول سختی را وضع کردیم. ما واقعاً می‌خواهیم که برای عرضه چنین چیزی به صورت کامل آماده باشیم پس هر وقت که آماده باشیم چنین کاری را انجام می‌دهیم.”

پیش‌تر گزارش‌ها حاکی از عرضه این کنسول در سپتامبر سال جاری بودند اما رایان در این مورد نیز گفت که باید منتظر اطلاعات بیشتری از جانب سونی باشیم.

منبع:http://www.dbazi.com

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۳/۳۱
محمد فاضلی

E3

E3 2016

پلی استیشن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی