با ما بروز باشید

 

پس از عرضه‌ی عنوان واچ داگز که به‌نظر می‌رسد میزان فروش آن برای یوبی‌سافت راضی‌کننده این بوده، این شرکت فرانسوی تصمیم به ساخت دومین قسمت از این سری گرفته است که به‌تازگی آقای دنی بلانگر، کارگردان این بازی، اطلاعات جدیدی از آن منتشر کرده است. در ادامه همراه دنیای بازی باشید.

 عنوان واچ داگز 2 در E3 امسال حضور و نمایش‌ امیدوارانه‌ای داشت و مخاطبان را به ارائه‌ی یک عنوان جذاب از سوی یوبی‌سافت امیدوار کرد. حال آقای دنی بلانگر، کارگردان این عنوان، به‌تازگی مصاحبه‌ای با پلی‌استیشن بلاگ انجام داده و اطلاعات تازه‌ای از گیم‌پلی این عنوان را منتشر کرده است. آقای بلانگر در پاسخ به یکی از سوالان پیرامون آزادی عمل قرار گرفته در بازی این‌طور پاسخ داد:

مخاطبان این آزادی عمل را دارند تا هر طور که می‌خواهند به تجربه بازی بپردازند. در بازی سه سبک وجود دارد که می‌توانیم به صحبت درباره‌ی آن‌ها بپردازیم. اولین سبک، هکر مبارز نام دارد که در آن مخاطب از هر وسیله‌ای برای از پای در آوردن اهداف استفاده می‌کند. سک دوم، هکر نامرئی نام دارد که در آن مخاطبان سعی می‌کنند تا با پرت کردن حواس و ایجاد صدا به مقاصد خود دست یابند. در پایان نیز می‌توان به هکر شیاد اشاره کرد که مخاطب بدون هیچ عمل فیزیکی مراحل را به‌پایان می‌رساند.

اما در توضیح این سبک‌ها باید گفت که در این بازی شما می‌توانید با استفاده درگیری‌های مسلحانه به اهداف خود برسید، یا می‌توانید از توانایی‌های دیگر همچون ارتقاع پهبادها استفاده کرده و مراحل را با استفاده از کنترل از راه دور به‌پایان برسانید. انتخاب‌ها با شماست و طبق گفته‌های یوبی‌سافت در این عنوان انتخاب‌های گسترده‌ای پیش روی شما است. همچنین آقای بلانگی در ادامه گفت:

ما نمی‌خواهیم مخاطبان را مجبور به تجربه بازی با استفاده از یک روش خاص کنیم. زیر ممکن است هر روز بخواهید از یک روش متفاوت استفاده کنید.

در پایان شایان ذکر است که عنوان واچ داگز 2 در تاریخ بیست و پنجم آبان برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، اکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع:http://www.dbazi.com

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۹
محمد فاضلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی